امیدوارم شما جنوبیهای عزیز و روستاهای مرزی یه روزی به رفاه کامل که حق طبیعیتون هست برسین🩵 کاش مارو حلال کنید🫠 من عذاب وجدان میگیرم وقتی در مقابل شما عزیزان رفاه کاملی داریم و شما ندارین💔واقعا حق مردم کشورم این نیست🥲 امیدوارم دلتون شاد شاد باشه عزیزِ من❣️❣️
دلت نمیگیره عزیزم من قطعا بودم افسرده میشدم
لطفا از روستاتوم عکس بیشتر بزار حس خوبی داره😍
اینم کلا روستامون فک نکنم سی تا خونه هم بشن 🫣😁
قلبم گرفت😑😂
دختر گرگ نمیاد؟🥺😂شباش ترسناکه ب نظرم
دهات ماهم تو اصفهان همینطوره😂😂
همسایه هات ادمای درستی باشن بتونی رفت و امد کنی خوبه اگ نه ک ادم حوصلش سرمیره دلش میگیره اینجا 🥲
عزیزم اسهال پسرتون خوب شد
ماهم از شلوغی خسته شدیم
پس مردم اینجا چجوری زندگی میکنن؟ حتی یدونه درختم نیس؟محصول نداره?
دلگیره
انشالا هر کجا ک هستی دلت خوش و لبت خندون باشه
کدوم روستاها عزیزم
کدوم روستایی عزیزم چقدر خشک و کویری
چ خلوته😶🌫️
چقدر دلگیره پسرا چطورن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.