۱۷ پاسخ

امیدوارم شما جنوبی‌های عزیز و روستاهای مرزی یه روزی به رفاه کامل که حق طبیعیتون هست برسین🩵 کاش مارو حلال کنید🫠 من عذاب وجدان میگیرم وقتی در مقابل شما عزیزان رفاه کاملی داریم و شما ندارین💔واقعا حق مردم کشورم این نیست🥲 امیدوارم دلتون شاد شاد باشه عزیزِ من❣️❣️

دلت نمیگیره عزیزم من قطعا بودم افسرده میشدم

لطفا از روستاتوم عکس بیشتر بزار حس خوبی داره😍

اینم کلا روستامون فک نکنم سی تا خونه هم بشن 🫣😁

تصویر

قلبم گرفت😑😂

دختر گرگ نمیاد؟🥺😂شباش ترسناکه ب نظرم

دهات ماهم تو اصفهان همینطوره😂😂

همسایه هات ادمای درستی باشن بتونی رفت و امد کنی خوبه اگ نه ک ادم حوصلش سرمیره دلش میگیره اینجا 🥲

عزیزم اسهال پسرتون خوب شد

ماهم از شلوغی خسته شدیم

تصویر

پس مردم اینجا چجوری زندگی میکنن؟ حتی یدونه درختم نیس؟محصول نداره?

دلگیره

انشالا هر کجا ک هستی دلت خوش و لبت خندون باشه

کدوم روستاها عزیزم

کدوم روستایی عزیزم چقدر خشک و کویری

چ خلوته😶‍🌫️

چقدر دلگیره پسرا چطورن؟

سوال های مرتبط