مامانا
شماموهای داخل دماغتون روباچی میزنید؟

۷ پاسخ

قیچی کوچولو😂

وای امروز رفتم دندان یه لحطه دیدم اصلاافسردکی گرفتم

بنام خدا نمی‌زنیم!!!
دیگه به اون تو چیکار دارم شاهکار کنم موهای جاهای دیگمو بزنم🤣🤣
از وقتی باردار شدم و لیزرمو ول کردم و الان هم شیردهی واقعا این شیو کردن شده دغدغه.
بی شوخی ماله من دیده نمیشه یا شایدم نداره

شیور

مگه واجبه اصلاحش

شیور بینی استفاده میکنم

هیچی اصلا معلوم نی کهههه چیو بزنیم😂😐😐

سوال های مرتبط

مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۸ ماهگی
مامان تک مازرون 🦁🌞 مامان تک مازرون 🦁🌞 ۱ سالگی