من بچه ۵ روزه بود کلی خوردم چیزی نشد
😑😑😑😑😑😑😑
چرا بد باشه؟من شیر خودمو میدم هم خودم میخورم هم هروقت بخوام بخورم یدونه ام پوره میکنم به دخترم میدم خیلی دوس داره عاشق توت فرنگیه
وا بسم الله چرا بد باشه اتفاقا خاصیت زیاد داره
وا. من این مدت کیلو کیلو خوردم
توت فرنگی اتفاقا جز چیزاییه که خیلی هم خوبه خوردنش
وا چرا بد باشه؟!
چرا بد باشه من نشنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.