پماد آ د بزن عالیه
من زینک زدم بدتر شد همیشه با پماد آد چربش کن
وای پسر منم پیشونی و دماغش اینطوری شده نگرانم
پسرمنم همینه
صورت و دست و پای پسرمنم شده، میگن از گرمیه یا حساسیت غذایی، من کرم زینک اکساید ثمین گرفتم ی هفته زدم اثر نکرده، باید ببرمش دکتر، ولی میگن آتوپیکس ایروکس خیلی خوبه
چیز خاصی نیس عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.