۷ پاسخ

الان دیگه برای عذاب وجدان دیره سعی کنید با کار کردن و تربیت درست اینده خوب براشون بسازید

همیشه گرونی بوده و هست، همیشه جنگ بوده و هست، همیشه خطرات جانی و مالی بوده و هست، همیشه محیط و جامعه و اجتماع اثرات مخربش بوده و هست ولی مهم اینه خدا هست چجوری مادرا و پدرا ما تونستن ماهم میتونیم

نگاهتون رو به سالهای آینده نگه دارید. الان شرایط برای همه بد هست حتی کسایی که ۲۰ سال پیش بچه دار شدن. تلاش کنید که ۲۰ سال دیگشون خوب باشه

والا اول بارداری فکرشم‌نمی‌کردیم اینجوری بشه یهو🫤🫤

منم عین شمام تنها نیستی توکل برخدا انشالله خودش کمکمون میکنه

خداروشکر کنید که اینا دلخوشی های زندگیتونن توی این اوضاع دنیا

ایشالا با پا قدم اینا همه چی درست میشه ،گرونی شده ولی خدا همون خداست نترس😊

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی