۸ پاسخ

من نشده

دست دختر منم آبسه نکرد،فقط یه نقطه قرمز داره جای واکسنش،مشکلیم نداره

تا ۳ ماهگی چرکی بود همش. ۴ ماهگی به بعد دیه چرک نکرد. قرمز مونده جاش

منم نشده فقط قرمز بود

بدن بابدن فرق داره

دختر منم جاش مشخص نیست ابسه هم نکرده تا الان پزشک چک کرد گفت زدن جای نگرانی نیست بعضی بچه ها ابسه نمیکنه ولی بعضی وقتا تا دوسالم امکان داره جاش ابسه کنه

ماله پسرمنم نشده

اگه میخوای شیک پوش باشی مارو انتخاب کن با بهترین کیفیت و شیک ترین لباس ها و مناسب ترین قیمت ها😍🥰👗


✅ارسال#رایگان به سراسر کشور
✅ قیمتـــامون که مناسب ترینه🤩👗
✅ تایید روبیکا و کانال رضایت داریم💪🏻
✅ #خرید_با_کیف_پول_امن_روبیکا_داریم 



خودت بزن رو لینک ببین تا پاک نشده😎


@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2

تصویر

سوال های مرتبط