برامن ک خیلی دیرمیگذره
دمت گرم که میگی زود میگذره برای ما هم دعا کن که زود بگذره
برای من خیلی دیر میگذره
خوش بحالت منی که سرویکسم شده ۳۰ غم وجودمو گرفته روزاهم برام نمیگذره
کاش برا ماام زود بگذرع😓
عزیزم به سلامتی منم شدم ۲۳ هفته🙂🙂
امی😃دوارم ب هفته های بالاترم ک برسی سر حرفت باشی
اولین نفری هستی که میبینم تو حاملگی میگه زود میگذره روزا
برا من که دیر میگذره
برا منم از ۲۴ هفته به بعد مثل برق گذشت . ولی قبلش خیلی دیر میگذشت
خوشبحالت ک زود میگذره برات
برا من دیر میگذره تازگی فشارمم میره بالا خیلی میترسم🥴همش ۱۳ونیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.