جا آویز لباس کوچیک نیست اخه بزرگ شه دیگ نمیتونه استفاده کنه
وای رفتی وسایل آبی برای دخترت خریدی که بعدی پسر بشه 🤭🤭
وقتی وسایل تو کمد دختر نازتو دیدم یاد این حرف افتادم خیلی با حرفش دلم شکست
انشاالله بسلامتی دختر نازنینتو بغل کنی عزیزم
مبارکه🥹😍 با دل خوش استفاده کنی
مبارکه عزیزم کاش منم زودتر دست به کار بشم
سبد خرسیارو اگر تخت میز داره یا دراور داره بذار رو دراور
اون بزرگتر هم بذار کنار کمد
بنظرم جوراب و توربان اینارو تو کشو خوب میشه
البته اگر وسیله داری جاش بذاری و خالی نمونه
اینام اینجوریه
خوبه بنظرتون؟
کنار سبد لوسیون ها دیگ اون خرس قرمز و ابی رو نذار ک جلوه اش رو نگیره
اون طرفم اینجوری چیدم
بنظرم ظرف غذا و فلاکس و... رو ک مربوط بهش هست رو بذار طبقه اول
سبدهای لوسین رو بذار تو طبقه دوم و سوم
خرسای قرمز رو بذار یجا دیگه
دستمال مرطوب هارو بذار تو سبد لوسیون ها
جوراب و تل پارچه ای و... رو بذار تو قفسه اول یا دوم ک لباسا اویزونه
من از این چوب لباسیا گرفتم زمستونیارو گذاشتم بالا سایز کوچیک تابستونیاروهم پایین
منکه کمد دخترم رو هی میچینم هی پسرم ک ۳ سالشه بهم میریزه میگه این مال منه اون مال منه😅
این سبد حصیریا خیلی خوشگلن واسه دکور بنظرم بیرون کمد تو چشم باشن قشنگتره
مبارکش باشه عزیزم خوبه دیگه
اسباب بازی هنوز نخریدی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.