۵ پاسخ

ما تو ماشین داریم رد میشیم میگه بستنی فروشی،من سه‌ساعت اطرافو نگاه میکنم میبینم آره بشتنی فروشی اون ته گوشه‌ی خیابونه🤣

مگه میشه از مغازه رد شد بدون اینکه کاراتو بزنی😐😐🤣

دختر منم زنگ زده برای باباش که من برم مغازه خوراکی میخوام😂😂

دختر منم تا مغازه میبنه میگه بریم مگازه چیزی بخربرام 😂😂

نوش جونش

سوال های مرتبط