چیکار کنم شیرم باز بشه ؟ بچم تو دستگاه هست ؟

۴ پاسخ

شیر دوش و کپسول مخصوص شیردهی هست بگیر. ببین هرکاری میتونی بکن شیر خودتو ب بچه بدی من شیرم خشک شد هر روز افسوس میخورم بچه ام خیلی درد میکشه بخاطر شیر خشک کولیک گرفته رفلاکس داره ،

عزیزم شیره انگور برای افزایش شیر خیلی خوبه
ولی نگران نباش الان شیر خیلی کم و غلیضه
کم کم راه میوفته

ماساژ،کیسه آب گرم و شیردوش

بدوش با شیردوش اینا

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد