۳ پاسخ

خب میزانش رو بیشتر کن بچه رو گشنه نگه ندار. من همین کارو کردم بچه ام افت قند پیدا کرد بستری شد

خوب هر ۲ ساعت و نیم ۶۰ سی سی بده ببین سیر میشه

عزیزم چه شیرخشکی میدی؟؟

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی