۳ پاسخ

شاید کیست داشته باشی یا... بهتر ی سر ب دکتر بری خوبه

واقعاهاخیلیاتوگهواره بخاطرتغییرفصل تاخیرخوردم منم یه ماهه نشدم

از تغییر فصله منتظر باش پریود میشی .منم همین بودم بعد هفده روز پریود شدم آزمایشم دادم هیچ علائمی هم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان مامان کارن مامان مامان کارن هفته هفتم بارداری