۳ پاسخ

سکسکه خوبه. شاید با شیر خوردن بند بیاد البته.

سکسکه خوبه گازای اصافه خالی میشه از معدش اگه خیلی اذیت شد دو سه دقیقه شیرش بده بند میاد

احتمالش هست که رفلاکس پنهان داشته باشه
سینه اش موقع شیر خوردن خس خس میکنه؟

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام ۱۱ ماهگی