۸ پاسخ

من اولی داغون بودم اخر رفتم سزارین اختیاری چون ۴۰ گذشته بود و درد نیومد سراغم دکترا هم میگفتن فقط طبیعی

اره منم شنیدم اینو

من از ماه شش دردای کاذب ماه ینی همون دردای ماه آخر بارداریم ماه ششم شروع شد بادارو کنترلش میکردم زایمانم سخت بود خیلی حتی نتونستم زایمان کنم سزارین اورژانسی شدم .

من اصلادردنداشتم حتی دردزایمانم ب زورآمپول فشارشروع شدولی زایمانم راحت بود... ب نظرم ربطی نداره

چه جالب

من ک تو ان اس تیم هرکسی میرم کلا درده نمیدونم چرا رحمم باز نمیشه🥲

اااا ان شالله من سردخترم درد نداشتم تا امپول فشار ولی برا اینیکی هرشب درد زایمانو حس میکنم

آره درسته من تجربه کردم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد