دختر منم
عزیزم خیلی خودتو درگیر وزن بچه نکن تا دو سالگی تعداد سلولای چربی در بدن ساخته میشه و بعدازون فقط حجیم میشن اگه تا دو سالگی بچه رو چاق کنی زیاد تعداد این سلولا زیاد میشه و بعدها مستعقد چاقی و فشار و هزارتا مریضی دیگه میشه سعی کن غذای مقوی بدی خودتم بخوری که شیر خوب داشته باشی و استخونای بچه قوی و محکم باشه همین
وزن تولدش چقدر بود؟
کدوم دکتر بردی؟؟؟
دکتر بردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.