خانوما وزن دخترم ۶۷۰۰خیلی کمههههه چکارکنم

۵ پاسخ

دختر منم

عزیزم خیلی خودتو درگیر وزن بچه نکن تا دو سالگی تعداد سلولای چربی در بدن ساخته میشه و بعدازون فقط حجیم میشن اگه تا دو سالگی بچه رو چاق کنی زیاد تعداد این سلولا زیاد میشه و بعدها مستعقد چاقی و فشار و هزارتا مریضی دیگه میشه سعی کن غذای مقوی بدی خودتم بخوری که شیر خوب داشته باشی و استخونای بچه قوی و محکم باشه همین

وزن تولدش چقدر بود؟

کدوم دکتر بردی؟؟؟

دکتر بردی؟

سوال های مرتبط

مامان پریماه مامان پریماه ۱ سالگی