۸ پاسخ

هرجا رفتی مهم نیست… من بخیه دندون مادرشوهرم رو خودم کشیدم🤪😁

برو یه بیمارستان نزدیک یه ماما یا پزشک زنان بگو بکشه برات

من ک خانه بهداشت برام کشید

من خودم کشیدم ولی تو این کارا نکن

هر مرکزی ک نزدیکته برو میکشن

نه منم راهم دور بود رفتم بیمارستان کشیدم

درمانگاه هم بری می‌کشن

نه عزیزم برو بیمارستان پرستار میکشه برات

سوال های مرتبط