۲ پاسخ

برای چی میدی؟ دکتر نوشته؟

سولفات نده سنگینه برای ۳ ماه گلوکونات بگیر براش من از ۳ ماهگی دکتر دخترم براش زینگ گلوکونات نوشت

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی