۶ پاسخ

هر دوساعت ۳۰ سیسی

من تا یک ماه و نیم ۳۰ میدادم
به اضافه شیر خودم البته
اگر بچه فقط شیرخشکی باشه گمونم باید بیشتر کنی مقدارش رو

۳۰

۳۰تا کافیه فعلا

۳۰ سی سی

فکر کنم 30 سیسی

سوال های مرتبط