خانوما تبریز الان هوا چطوریه؟؟
خوبه ؟ گرمه یه سرد؟

۱۳ پاسخ

خیلی سرسبز شده ولی لباس گرم بردار یک دست برای خودتون اگه و بچه هم که کاملا لباس بردار هوا سرد هست

عزیزم بارون سرد تگرگ

اصلا قابل پیشبینی نیست
یه بند بارون میباره بعد یه آفتاب خشگل میبینی میگه چه خوب برم بیرون تا پاتو از در نذاشتی سیل میاااااد 🤣😅 حسابی خنکیش میچسبه همه جام سرسبز و بهشتی

سرده همش هم بارون می باره

سرد و بارونی

بارونی شدید 😍
خنک و عالی 😇
سرسبز و خوشگل 🥳

طوفان حاره ای
الان اما ارومه

نه عزیزم سرد و بارونیه
طرفای ظهر گرم هست ولی شبا اصلا حتی یکم نیازه شوفاژ روشن باشه

سلام عزیزم سرده و بارونی

سرد و بارانی یخ یخ

از صبح بارون و رعد وبرق بود الانم سرده

سرد ولي اين هفته يه كم گرم ميشه ميتوني اينترنت بزني نگاه كني براي ده روز رو نشون ميده

من دادم عزیزم نمیدونم‌کحا رفت پیام‌روزا گرم‌ و عصرا و‌شبا سرد

سوال های مرتبط

مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان مهنا سادات مامان مهنا سادات ۱۳ ماهگی