هواگرمه قنداق نباید کرد،اگه بچت پسره که اصلا نباید قنداقش کنی تواین گرما
من اصلن تا حالا قنداقش نکردم
یک ماه اول فقط قنداق کردم
قنداق فقط بعد حموم بردن اونم شل ، سفت خوب نیست لگن بچه خراب میشه
واسه پریدن تو خواب هم سعی کن یکم مایل به پهلو بذاریش و هر سری به یه سمت بذار تا سرش گرد بمونه، بالشت هم نذار یا اگر میذاری خیلی نرم باشه و همسطح تشک
لباس خنک تنش میکنم با پارچه ی نازک فقط.دور دستاش میپیچم
نه من از اول قنداق نمیکنم نمیزاره یعنی بدش میاد
قنداق نمیکنم ،دخترم اصلا خوشش نمیاد ی بار انجام دادیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.