۶ پاسخ

اره دختر من خون داد
نه عزیزم برای سلامتیشه منم خیلی حساس بودم ولی دکترش گفت اینقدر بچه واکسن میزنه براش خیلی فرقی نداره بخاطر سلامتیشه و الان روزی هزاربار دعای خیرش میکنم ک ازمایش نوشت برای دخترم
اگر دل نداری خودت نرو

اره من دخترم سه بار خون داد واسه زردی

دستگاه اصلا دقیق نیس براپسرم دستگاه ۱۱نشون دادولی بیمارستان ازمایش گرفتن۲۱بود..ولی یه سرنگ میگیرن

من امروز بردم با دستگاه گرفت

تقریبا یک سرنگ لعنتی ها

ببر جایی که دستگاه داشته باشن بچه اذیت. میشه با آزمایش خون

سوال های مرتبط