باردارم میتونم تن ماهی بخورم؟؟۲۵هفته ام

۱۱ پاسخ

من اندازه دوکف دست ماهی درهفته میخوردم غزل یادم نیس ازچندهفته مجازبودفقط

نههههه

نه‌ جیوه داره

نه عزیزم جیوه داره خوب نیست واسه جنین ماهی غزل وسالمون اشکال نداره

زیاده روی نباید بکنین در حد یکی دوبار در ماه و به اندازه و قبلش خوب اونو بجوشونین و سعی کنین بعدش چندساعت چیزی دیگه نخورین چون در بارداری رحم بزرگ میشه ب معده فشار میاره و دیر غذاها هضم و جذب میشه

نه. نخوری خیلی بهتره ب ریسک و استرس بعدش نمی ارزه

نه جیوه داره اصلا نخور

نهههههههه

بخور نوش جانت فقط زیاد نخور

نه جیوه داره

برا منم سواله از اول بارداری حوس کردم ترسیدم بخورم

سوال های مرتبط

مامان حدیث و تودلی🫄 مامان حدیث و تودلی🫄 ۲ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی