من اندازه دوکف دست ماهی درهفته میخوردم غزل یادم نیس ازچندهفته مجازبودفقط
نههههه
نه جیوه داره
نه عزیزم جیوه داره خوب نیست واسه جنین ماهی غزل وسالمون اشکال نداره
زیاده روی نباید بکنین در حد یکی دوبار در ماه و به اندازه و قبلش خوب اونو بجوشونین و سعی کنین بعدش چندساعت چیزی دیگه نخورین چون در بارداری رحم بزرگ میشه ب معده فشار میاره و دیر غذاها هضم و جذب میشه
نه. نخوری خیلی بهتره ب ریسک و استرس بعدش نمی ارزه
نه جیوه داره اصلا نخور
نهههههههه
بخور نوش جانت فقط زیاد نخور
نه جیوه داره
برا منم سواله از اول بارداری حوس کردم ترسیدم بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.