۱۴ پاسخ

ولا بچه من روزی چند بار میکرد الان ۴روز لود پی پی نکرد دیشب بردم دکتر

شما مگه خودت هر روز مدفوع نمیکنی؟

شما خودت ی روز دسشویی نری اذیت نمیشی؟

دختر من‌روز ۳ ۴ بار مدفوع میکنه اونم پر و پیمون 😅

نه دیگه روزی یبار طبیعیه

دخترمنم نان میخوره هرروزم پی پی میکنه

دختر من روزی ۳ الا ۴ بار مدفوع میکنه مشکل نیست

چ‌چیزا که نمیشنوم واقعا نباید مدفوع کنه هر روز ؟ دختر من از وقتی بدنیا اومده روزی ۴ یا ۵ بار مدفوع میکنه ینی بده؟

میگن اگ روزی یه بار دستشویی کنه عیب نداره اما ۴ بار گوشت نمیگیره سه بار هم همینطور یه بار دوباره مشکلی نداره عزیزم

چرا نباید ؟؟؟؟
پسر من گاهی شده ۲ بار یا ۳ بار در روز هم پی پی میکنه مگه میشه نکنه

مگ بده هرروز مدفوع کنه

منم نان میدادم هر روز دستشویی میکنه دیروز طبق نظر دکتر عوضش کردم اپتامیل میدم حالا امروز هم همونطور بود اما دکتر گفت تا یه هفته باید بدی بعدش نتیجه میگیری بهش میسازه یا نمیسازه

نه چه ربطی داره اصلا اشکال نداره دختر من هر روز مدفوع میکنه روزی ۴/۵ بار هم میکنه وزن گیریش هم مشکلی نداشته خداروشکر

کی گفته نباید؟ اتفاقا خوبه ک هرروز پیپی میکنه

سوال های مرتبط