دو ماهگی
من ک از اول میخورم همه چی هیچی رعایت نکردم هیچیم نشپ
منکه الان میخورم سه نیم ماهشه از سه ماهگی شروع کردم چون دکترش کفت بخور اشکال نداره نفخ حبوبات هارو هم بگیر البته بستگی به بچه داره اگه کولیک داره باید دست نگه داری تا تموم بشه دخترم تا اواخر دو ماه شدید دل درد میشد
تقریبا تا 5 ماهگی. موقعی که کولیکش تموم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.