خانوما تو شیر دهی تا چند ماه نباید غذای نفاخ خورد

۴ پاسخ

دو ماهگی

من ک از اول میخورم همه چی هیچی رعایت نکردم هیچیم نشپ

منکه الان میخورم سه نیم ماهشه از سه ماهگی شروع کردم چون دکترش کفت بخور اشکال نداره نفخ حبوبات هارو هم بگیر البته بستگی به بچه داره اگه کولیک‌ داره باید دست نگه داری تا تموم بشه دخترم تا اواخر دو ماه شدید دل درد میشد

تقریبا تا 5 ماهگی. موقعی که کولیکش تموم بشه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۵ سالگی