من یه بسته گرفتم یبارمصرف
ماه اول ودوم خیلی به دردم خورد بعدش داعمی گرفتم
قابل شستشو اصلا به درد نخورد
همشو نشتی میده اگه شیرت زیاده
من اونت گرفتم یه بار مصرف عالیههههه ولی خیلی گرونه
من یبار مصرفش رو گرفتم ولی راضی نبودم. چسبش که خیلی افتضاحه. دائم برعکس میشه و خوده چسبش گلوله میشه و میچسبه به سینه. موقع شیر دادن باید حواسم باشه نره تو دهن بچه
برندشو نمیدونم از داروخونه گرفتیم قابل شستشو گرفتم خوبه
اره روزای اول خیلی به کار میاد
دیگ پد سینه مارکش چندان مهم نیستا
از داروخونه بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.