مامانا من گروه خونیم A- هست همسرم o- باید آمپول روگام بزنیم؟

۹ پاسخ

خودت منفی باید بزنی ب نظرم

ن نیازی نیست فقط منفی مثبت ها باید بزنن

شوهرت گروه خونیش خوبه بگو بده بزنیم😂
من o+ ام شوهرم a+
بعد جالبه پسرام گروه خونیشون ب من رفته دخترم ب باباش

خیررررر

منم هم خون شوهر شمام از دکارم پرسیدم گفت نه

آخه بعضیا میگن اگر مادر منفی باشه باید بزنه ربطی ب پدر نداره

چه گروه خونی خوبی داره همسرت

ن اگر مثبت منفی بودید باید بزنید

ن نیازی نیست

نه....

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری