۶ پاسخ

منم میترسیدم ولی دلا زدم به دریا و گرفتم الان ۱۰ روز گرفتم خداراشکر زودم گرفته شد فقط ۳ روز اولش و به خصوص روز اول خسته کننده بود بعدش یاد گرفت.الان دیگه خوش موقس بگیر نترس

من که ۶ روزه گرفتم عین روز اولشه نه پیشرفت داره نه پسرفت خسته ام کرده

منم میترسیدم ولی بالاخره بعد عید اقدام کردم برخلاف تصورم پسرم خیلی آماده بود قشنگ همکاری کرد الانم خبر میده فقط امشب بهش هندونه دادم الان رفتم حموم از خواب بیدارشد اومد پشت درحموم گفتم بر جای بابا من الان میام تا باباش بیدار شده بچه جیش کرد تو شلوارش اینقدر بغلش کردم دلداریش دادم گفتم عیب نداره پیش میاد میگه من جیش کردم تو شلوارم بالاخره خوابش برد

منم نگرفتم

بسم الله بگو و از فردا شروع کن ؛ فقط فردا و پس فردا سخته تموم شد رفت

الان وقتشه ازپوشک بگیرش حتما سختیش ده روز اوله

سوال های مرتبط