۱۱ پاسخ

وحشتناک خونریزی داشتم که ازین نوار بهداشتی های شورتی (پوشینه) گذاشتم. حال روحی اوکی بود ولی
خون بسیار روشن هم بود

من الان پریودم اونم به زور آمپول شدم
سرویییییییس شدم توی روز چهارمم انگار روز اول زیر پام هر شب دروشیت میندازم نوار بهداشتی هم تافته می‌زارم اینقدررررر زیادما

جن گ شد داغون در داغون😂

اولین پریودم خیلی اوکی بود و درد نداشتم زیاد
اما پربودای بعدی مردم و زنده شدم

دردام کمتر از قبل بود

من تاالان پریود نشدم ولی دوروزه لک های سیاه دارم نمیدونم همون پریودی حساب میشه یا نه

من نح حالت ی چیز چسبناک اومد با کمی خون بعد بدون درد پریود شدم دیگه الان 5ماهه پریود نشدم

درد کمتر خونریزی بیشتر هنوزم همینجوره

مثل قبل بود

مثل همیشه افتضاح

من هنوز نشدم

سوال های مرتبط