کیا بیمارستان شفاخرم آباد سزارین کردن رسیدگیشون خوبه؟

۲ پاسخ

من قراره اونجا سزارین کنم فقط گرونه ولی رسیدگیش حرف نداره.بزرگترین و مجهزترین بیمارستان خصوصی غرب کشوره.مادرمم عمل تعویض مفصل لگنشو پارسال اونجا انجام داد من فقط مراقب مادرم بودم همه کارو کادر انجام میدادن برامون

شفا خب خوبه ولی هزینه اش بالاس

سوال های مرتبط