شنیدم خیلی خوبه
من ابان اونجا زایمان کردم خیلی راضی بودم رسیدگیشون خوب بود دکترمم سوسن داورپناه،زیرمیزی هم نگرفت خیلی خوش اخلاق بود،بدون بیمه و اتاق نیمه خصوصی شد ۴۰تقریبا
عااااالیه من آبان زایمان کردم
منم شنیدم عالیه
من مادر زایمان کردم واقعا راضی بودم
هزینش چقدره میدونین
عالییییی
من سزارین شدم خیلیی راضی بودم از همه لحاظ تمیزی و نظافت و برخورد پرسنل و کیفیت غذا و همه چی بهترین بود خدایش
شنیدم خوبه
ولی یکی از اشناهام ی ماه پیش سزارین شد خیلی ناراضی بود میگفت بخیه هام اینقدر بد زدن همه باز شده کلی دردسر کشیده بود نمیدونم دکترش کی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.