توروخدا چیکار کنم عفونت نگیرم.بخدا خیلی رعایت میکنم بازم خارش دارم

۶ پاسخ

ماست پروبيوتيك بخورين
و مصرف شيرنيجات كم كنيد

رابطه نداشته باش
لباس زیر نپش خودتو آزاد بزار
پس از دستشویی خودتو خشک کن

ب من بهداشت گفت خودتو خشک نگه دار تو خونه لباس زیر نپوش..
یا اگ لباس زیر مپوشی روزی دو تا سه بار عوض کن قشنگ قبل خواب بشور خودتو

گل پنیرک بگیر بجوشون بشین توش

امان از عفونت بارداری

روزی دو بار با صابون مخصوص خودت با اب گرم بشور شرت روزی دو بار عوض کن خودتو بشور خشک کن شرتاتو با اتو ضدعفونی کن

سوال های مرتبط

مامان راوین مامان راوین ۴ ماهگی