هوا گرمه من فقط تاب شرتک تنش میکنم ممکنه بخاطر لباساش گرمه نخوابه کلاه هم سرش نکن خیلی گرمه سرشون داغ میشه
من وسط زمستونم براش شرت عینکی ورکابی میپوشیدم خوابش عمیق میشد
پسرا هم گرمایین شما هم ک ظاهرااا بوشهرین هرچند کولر روشنه اما بچه رو لباس راحتی تنش کن متوجه میشی چقد راحت میخوابع😍
فقط باد مستقیم نخورع🫂
عزيزم استين كوتاه و شورتك تنش كن بچه گرمش كه باشه نميخوابه
اول اینکه خوب خوب خسته اش کن
بعد بشین خووووب روغن مالیش کن ماساژ بده مخصوصا کمرشو
خوابش عمیق تر و راحت تر میشه سعی کن دستاشو قنداق کنی یا اگه از پاهاش میپره فقط پاهاشو قنداق کنی
اوخی خداااا چه خوردنیهههه
اگه با این لباسا خوابوندیش
منم باشم نمیخابم
توی این گرما کلاه واسه چیشه.خب شاید بخاطر کلاهه
کلاه چرا گذاشتی
پسرمنم همینه
قبل از خواب پدیابست بده دلوین بااین قطره میخابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.