۶ پاسخ

برای بچه هایی که زود بدنیا اومدن میگن ببرین.شنیدم خیلی هم بچه رو اذیت میکنن

اونا برای بچهایی هستش که اکسیژن گرفتن بدو تولد

برا گوش میگن ولی برا چشم نه

من که فقط یک سالگی بردم

سلام منم بهم نگفتن نبردم فقط فردای زایمان شنوایی سنجی بردم-۱۰روزگیشم که دکتر بردم چکاپ همین

سلام من ۲ تا بجه آوردم هیچ بیمارستان نگفته ببرش برا چشمش فقط ۳ ماهکی برا گوش باید ببری یا ۶ ماهگی

سوال های مرتبط