مامانااین دخمل
ی من تا۶صبح نشه نمیخابه چکارکنم🥲

۱۰ پاسخ

وااای دخترمنم همینطوری بود اصلا نمیخوابید

هم دردیم مال من هنوزع نخوابیده کولیک می گن داره 🥲داروهاشم میدم ها ولی نمیخوابع

بذارش پیش پسر من... اونم تا 6 بیداره😁

دختر منم همین جوریه تازه یه موقع های تا هشت صبح ام بیداره
دو روز پیش به دکترش گفتم چند تا نکته رو گفت رعایت کردم یکم بهتر شده
قطره آد رو اول صبح همیشه بده وسط روز نده به بچه انرژی میده نمیخوابه
ساعت هشت شب به بعد سعی کن چای نخوری میخوری ام خیلی کمرنگ بخور
نور خونه رو از ساعت ده یا یازده خیلی خیلی کم کن تا بتونه راحت بخوابه

اولشه نم نم درست میشه

درس میشه از سه ماهگی یه تایم دقیق می‌خوابه الان دخترم اونطوری بود ولی الان دیگ سه یا سه نیم میخوابه

دختر منم تا دوماهگی میزان تا ۶ صبح بیدار بود دوماهگییو رد کرد کم کم خوب شد خوابش

منم همینم

دختر منم بین دو تا سه می‌خوابه

من دوسه شبه خوب شد. بعد اب چله

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان رَستا کوچولو🤱 مامان رَستا کوچولو🤱 ۳ ماهگی