مامانا ترخدا بگید چکار کنم دخترم سینه ام بگیره 😭

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم چکار کردی سینتو نگرفت

همینجوریه بعد واکسن
ولی تلاش کن یجوری تا آروم شد بش بده

من نوکشو با اب قند شیرین میکردم یا قطره آ د میزدم شیرین میشد میگرف

شیر خشکم میدی

یعنی اولش میگرفت حالا ول کرده؟

رابط سینه بگیر شاید گرفت

نگیره ،چی میشه ،انقد خودتو ناراحت میکنی،برای منم نگرفت دیگ چیکار میشه کرد

سوال های مرتبط

مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان مانیار♥ مامان مانیار♥ ۱۶ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی