وای چ حوصله ای داری از من باشه میرم عمل لوله بندی میکنم دیگه بچه نیارم....
اینکارو نکن🥲
خواهر من ۳ ساله ک بوده من بدنیا اومدم
مادرم مدام مجبور بوده ب من رسیدگی کنه
خواهر الان دچار تله رهاشدگی شده.
بچه های تک فرزند تله ها و طرحواره های روانیشون کمتره. مادر پدر کامل در اختیار فرزندشونن. درسته تنهان ولی لذتِ کودکیو تجربه کردن.
اما ماها که خواهر برادر داریم علاوه بر اینکه بازززززز هم تنهاییم و هرکس پی زندگی خودش و مشغله هاشِ، کلی عقده و طدحواره هم داریم🫠
آره خوبه بهترین فاصله سنی
برا بچه داریم هیچ وقت به فکر کمکی نباش شرایط خودتو درنظر بگیر ایا از پس ۲تا بچه برمیای
۳سال اوج حسادت ۵سال اوکیه یکم
من دومی دنیا بیاد اختلاف سنیشون فیکس دوسال میشه نفس ۳ مرداد ۲ سالش میشه این یکی ۲۰ تیر دنیا میاد
توی هر سنی سختیای خودشوداره ولی پزشکا میگن بین ۲ تا ۴ سال خوبه اختلاف بچه ها اما مطمعن باش اقدام کنی همون ماه اول میگیره منم فکر میکردم طول میکشه اما همون ماه اول با چندتا رابطه خیلی کم باردار شدم
من بچه هام دقیقا سه سال اختلاف دارند .
چند ماه اول سخت بود
ولی الان خوبه راضیم خداروشکر
بنظرم روزی دوسه ساعت غنیمتهههه
چون کل دوران دخترمو تنها بزرگ کردم
آره بمیرم فاصله خوبیه عقلشم باز شده
تفاوت بچع ها منم دو سال یازده ماه اولش یکم سخته اما از پسش بر میای
پسر من الان تازه ۴ سال تموم شده و دخترم هم ۲ سال تموم شده خودم خیلی سختی کشیدم ولی باهم بازی میکنن خودم تا الان به هیچ نتیجه ای نرسیدم که آیا واقعا فاصله ۵ سال خوبه یا کم تر
منم همش تو فکر همینم
به نظر من خیلی اختلاف سنی بدیه و بچه اولت واقعا اذیت میشه و کمبود توجه شدید میگیره و خشم و بدرفتاری و پرخاش و… کلن هرچی زحمت کشیدی پاش دود میشه میره هوا.
بنظرم سخته من الان دخترم ۲ سالشه پسرم ۱ سال و ۱ ماهشه پوکیدم دیگه آیودی گزاشتم اکه دستن باشه میرم لوله هام میبندم دیگه 🥲
فاصله سنی کم باشه خیلی خوبه راحت ترن باهم بچه ها ولی دردسر و اذیت برا مادر خیلی زیادع
من بچه هام اختلاف سنی شون پنج سال هست خیلی راضی ام چون وقتی بچه دوم به دنیا اومد دیگه بچه اول برای کارهای شخصی مثل سرویس رفتن و مسواک زدن و خواب مستقل شده بود بعد یک تایم از روز هم می رفت پیش دبستانی زمان برا استراحت داشتم
با هر تفاوت سنی سختههههههه سخت
خیلی هم خوبه. حداکثر سن رو ۳ و نیم گفتن. منم تو اقدامم توکل به خدا
بنظرم بذار حداقل 5 سالش بشه
بعد اقدام کن
دوتا بچه کوچک واقعا صبر بسیااااار میخواد
و اعصاب فولادی
من الان پسرم یک سال و ده ماهشه دخترمم برج پنج به دنیا میاد به سلامتی . ببین سخت که هست من دخترم ناخواسته بود البته الان خدارو شکر واسه وجودبود هم خودم خیلی اذیت شدم حاملگیم حالت تهوع درد قفسه سینه اذیت معده دارم هم پسزم میخواد مدام باهاش بازی کنم بغلش کنم منم نمیتونم چون قفسه سینم درد میکنه و خلاصه خیلی چیزای دیگه ولی بااینکه ناخواسته بود خودم همیشه دوست داشتم فاصله سنی بچهام کم باشه دوست نداشتم در آینده تنها باشن
من دخترم عموم اوردبا تفاوت سنی سه سالو نیم گف گاهی اینقدر اذیت میشدم گریه میکردم و جیغ میزدم .الان بچه بزرگش ۱۰ سالشه
منم بچهام ۳ونیم اختلافشونه در هرصورت اذیت داره ولی خب دائمی نیس که
تفاوت سنیش ک خوبه اول بچتو از پوشک بگیر بعد ک کامل گرفتی اقدام کن اینجوری بهتره ب نظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.