۳ پاسخ

قبلا با بچها بازی میکرد یا همش دخترت داخل خونه بازی میکنه؟

بچه ها هیچکدومشون نرمال نیستن دختر من برعکس کافیه یه بچه ببینه ک فقط باهاش بازی کنه دوروزه پدربزرگم فوت کرده عین این‌دو روز از صبح تا نصفه شب تو کوچه در حال دویدن و بازی کردن آخر شبم از پا درد گریه میکنه 🥲🥲

فک کنم همه اینطوری میشن
پسرمنم مثل قبل زیاد بازی نمیکنه

سوال های مرتبط