اصلا طبیعی نیست یکی از اشناهامون هفته پیش دقیقا با همین علائم رفت بیمارستان ۴ سانت دهانه رحمش باز شده بود
وای منم دیشب مهمون داشتم همینجوریم قشنگ ، دو طرف کمرم درد دارم ، پاهام و دستامم درد داره
من دو روزم درد دور نافمم وپیش معدم درد دارم مثل حالت دسشویی دارم 🤕🥺
نه
به نظرم برو بیمارستان چک بشی
من از ساعت ۳ درد پریودی دارم ولی انقباض ندارم.کلا چندساعت طول میکشه خوب میشه.ب دکترم گفتم گفت طبیعیه
دوبار قبل در حد یک ساعت بودولی امروز یکم طولانی تر بود.
دختر شاید داری زایمان میکنی
درد زایمان بیشتر تو مقعدو کمره تا شکم
دل درد نداری
انقباض نباشه
برو بینارستان
شاید درد زایمانه به دکترت نگفتی؟
اینجوری که تو گفتی نه طبیعی نیست خواهرجان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.