۵ پاسخ

پسر منم دست و پاش خیلی سرده همیشه

طبیعیه چون دستاشونو خیلی ککون میدن

دست و پاهاشون رو چون تکون میدن اینجوریه دختر منم همینه

عزیزم کاملا طبیعیه
اصلا هم لباس زیاد تن بچه نکن درحد معمول و مناسب هوا.نه تب داره نه یخ کرده همشون همینن

یکی از نشونه های تب برای نوزاد یخ کردن پا و کف دسته ولی اگه اکثرا اینطوریه بپوشونش

سوال های مرتبط