پسر منم دست و پاش خیلی سرده همیشه
طبیعیه چون دستاشونو خیلی ککون میدن
دست و پاهاشون رو چون تکون میدن اینجوریه دختر منم همینه
عزیزم کاملا طبیعیه
اصلا هم لباس زیاد تن بچه نکن درحد معمول و مناسب هوا.نه تب داره نه یخ کرده همشون همینن
یکی از نشونه های تب برای نوزاد یخ کردن پا و کف دسته ولی اگه اکثرا اینطوریه بپوشونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.