۹ پاسخ

واقعا خوبم براش زیادیه در عرض ۳ ساعت آب ولرم رو به سرد بهت تحویل میده
اصلا ارزش امتحانم نداره من پشیمونم از خریدم

من دارم ، تا چهارساعت گرم نگه میداره ، خوبه ولی عالی نیس

من دارم وقتی شبامیریم باماشین دوردورتوش اب جوش میریزم ۷ساعت رومیدونم داغ نکه میداره ولی بعدش رونمیدونم

حدود نیم لیتر میگیره

خوب نیس اینا

مال من اینه

تصویر

من دارم تقریبا۱۲ساعت اب گرم نگه میداره

اصلا گرم نگه نمیداره 😐

فلاسک خوبی نیست زود گاز خالی میکنه من چند بار خریدم
یه توییست شیک بگیر واسه یه عمر بسه

سوال های مرتبط