خانوما کاچی چطور درس میکنید برا نی نی ها

۵ پاسخ

من آرد تفت میدم یا اگر سویق داشته باشم یکم کمتر تفت میدم بهش کره پاستوریزه اضافه میکنم و هم میزنم و بعد آب اضافه میکنم و میزارم بجوشه چند دقیقه بعد که زیرش خاموش کردم شیره انگور اضافه میکنم خیلی دوست داره ‌و میتونید مغزیجات هم اضافه کنید

آرد تفت بده رنگش ک عوض شد بهش کره یا روغن حیوانی بزن یکم دیگ تفت بده بهش آب اضافه کن من برا دخترم یکم زردچوبه میزنم با نبات ک مزه بگیره میتونی چهار مغز هم آسیاب کنی بریزی روش

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش و درست کنی؟پشیمون نمیشی عزیزم

مگه باید کاچی درست کنیم؟

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری