دحتر من ۷ ماهگی چهار دست و پا رفت و هم از مبل و میز و هر ارتفاعی مبگرفت بالا میرفت ۸ ماهگی تنهایی نشست و از مبل و میز میگرفت راه میرفت
بچه با بچه فرق میکنه دختر من تازه چهار دست و پا یاد گرفته ولی زیاد حوصله نداره بیشتر میشینه غر میزنه خاله غر غرو هست
عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش و درست کنی؟پشیمون نمیشی عزیزم
هربچه ای متفاوته
ولی بچهای من چهاردست پا میرن الان دیگه کم کم میخان بشینن
دیروزیه چن قدم چهاردستوپا رفت خسته شد باز رفت رو سینه خیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.