۱۶ پاسخ

بارکد داره سر جعبه اونو بزن بهت میگه برای بچه ۳ماهه چقد بدی

ب وزن بستگی داره چند کیلویه؟

دکتر به من گفته هرشب ۱ونیم سی سی

هر ۱۲ ساعت نیم سی سی

من هر ۱۲ ساعت ۱/۵ سیسی
بچم ۴ کیلو بود

دکتر گفت هر ۱۲ ساعت ۱ سی سی

من هر۱۲ساعت یکو نیم سی سی

من هر دوازده ساعت یک سیسی میداذم.رفلاکسش بدتر شده الان هر دوازده ساعت یک ونیم سیسی میدم

ببخشید میپرسن چرا واسش نوشتن مال منم گفتن اسید معده میاد دهنش

شبی یه سی سی

بستگی ب سن بچه داره بچه من 23روز بود دکتر گفت هر،12ساعت نیم سی سی

هر 12 ساعت نیم سی سی

من صبح و شب ١ سي سي ميدم
ولي بايد ببيني دكتر چي گفته
يهو كم يا زياد ندي به بچه

دکتر به من گفته صبح یک سیس شبم یک سیس

من روزی 2 بار هر 12 ساعت نیم سی سی دکتر بم گفته بود

سلام عزیزم خوبی کار نمیخاینhelnzagami@ پیام بده روبیکا

سوال های مرتبط

مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی