مامانای گل . اولین حرکت نی نیتونو که حس کردین چجوری بود؟

۱۱ پاسخ

مثل نبض بود برام 16هفته دیگه رفته رفته قوی شد شدن لگد

۱۷ هفته
نبض خیلی خیلی قوی زیر شکمم

مثل نبض که میزنه

مث تکون خوردن ماهی

حالت لرزیدن روده اون حالت
ولی توی کل شکم می‌تونه باشه
من نمی‌دونستم اینه حرکتش یکم که گذشت متوجه شدم دخترمه

من ۱۶ هفته از خواب خیلی بد بیدار شدم و دو تا لرزش محکم حس کردم
راستش کلی ترسیده بودم چون اصلا نمی‌دونستم حرکت نی نی می‌تونه باشه یا نه
دیگه گذشت ۱۸ هفته واضح حس کردم و فهمیدم همونی که ۱۶ هفته حس کرده بودم دخترم بوده

22 هفتگی مثل ترکیدن حباب

مثل ترکیدن حباب یا تکون خوردن ماهی

مثل موج. لرزیدن

مثل حباب بود انگار در شکم میترکه

مثل بال زدن پروانه🥺😍

سوال های مرتبط