نی نیم از دیشب تکون نخورده 🥲 آخه چرا انقد اذیت میکنههههه

۳ پاسخ

انقده حساس نباش روی تکونش چون خودت اذیت میشی
من هر وقت نینی تکون نمیخوره به کمر دراز میکشم پنج دقیقه دیگه خودش لگد می‌زنه شما هم امتحان کن

چرا امروز همه میگیم بچه تکون نمیخوره

همیشه ک تکون نمیخوره شاید خابه،گاهیم حرکت داره ولی مادر متوجهش نمیشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی