۳ پاسخ

کسی تجربه ای نداره یعنی لازمه ببرمش دکتر مغز وعصاب

پسرمنم هنوز حرب نمیزنه چندتا کلمه میگه ولی منظوری نداره

عزیزم پسر منم همینه به علاوه اینکه صحبتم کم میکنع،فقط با با ،عزیز،اقاجون(آجون)،جوجه،آجی
حتی مامان هم نمیگه وقتی میگم بگو هم اصلا بی محلی میکنه

سوال های مرتبط