۵ پاسخ

زوده هنوز دختر من دوچرخه داره نیم پا میزنه کلا دور میزنه ولی پای کامل نمیزنه

عزیزم زود هنوز

من شنیدم میگن از سه سال ب بعد یادمیگیرن‌‌پدال زدن

گذر زمان و افزایش سن خواهر من

سه چرخه سخته کلا پدال زدنش
دوچرخه اسونتره

سوال های مرتبط