۴ پاسخ

نه خیلی بدمزه میشه 😂

با شیر پاستوریزه پرچرب بپز بعد ک پختی بزار خنک بشه بقیه مواد و بزن

باید بپزی جو پرک رو

میگن هضمش سخته برای بچه

سوال های مرتبط

مامان هامین💙وماهلین مامان هامین💙وماهلین ۱۲ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان دلبندم🫶 مامان دلبندم🫶 ۱۷ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی