۱۶ پاسخ

وووووی خداجون چقدرنانازه ازچشم بددورباشه

پماد ثمین

این بچه فقط گرمشه
حالا یا زیاد پوشوندیش یا طبع بدنشه

وای عزیزم نذار ببوسنش

ووووووی خدااااااااا لپ رو ولش مژه هاشو ببین😍😍😍از چشممممم بد دوووور خدا حفظش کنه🧿🧿🧿🧿🧿🧿

وای خدا چه نازه 😍 هزار الله اکبر هزار ماشالله حتما اسفند براش دود کن اولین باره یه بچه ای به جز بچه های خودم به دلم نشسته خیلی مراقبش باش عسلو 😍😍

پماد آتوپیک آیروکس کودکان عالیه

چند وقتشه؟ کم آب میخوره؟

این لپا میگه بیا منو گاز بگیر محکم بوس کن 🤤🤤

اییییی خدا اینکه فرشتس🧿🤤😍
دلم نی نی خواست

ای خداااااااا من قربون تو بررررم چقدر نازی❤️❤️❤️❤️❤️

این حساسیته
شیر خودتو میدی؟
گرمیجات زیاد خوردی؟

دونه نداره فقط چربش کن اگه دون دونم هست برو داروخانه پماد مناسب سنش بخر

کیو وی عالیه

من بعد حموم روغن بدن فیروز آلوورا میزدم دیگه اینجوری نمیشد

مژه هاش عین مژه های پسر من بلنده😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط