برای سردی بدن چی بخوریم خوب میشه

۲ پاسخ

گرمیجات بیشتر بخور
یا موادی اضافه کن که طبع سردی رو از غذا بگیری
مثلا پنیر با کنجد یا سیاهدانه بخور
به غذاهات حتما فلفل سیاه و پودر اویشن ، زعفرون ،زیره اضافه کن

سعی کن سردی نخوری همون کمکت میکنه
مثلا من برنج میخورم،ورم میکنم و همه جام درد میکنه و کسل میشم،اعصاب ندارم. و یبوست میشم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته پنجم بارداری